Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18077
Назва: Маркетингове дослідження асортименту комплексних вітамінних препаратів, представлених на ринку України
Інші назви: Marketing investigation of the combined vitaminal drugs on the market of Ukraine
Автори: Вельгус, О. А.
Тарасенко, Г. В.
Куришко, Г. Г.
Ключові слова: комплексні вітамінні препарати
фармацевтичний ринок
лікарські форми
combined vitaminal drugs
pharmaceutical market
medical forms
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Вельгус О. А. Маркетингове дослідження асортименту комплексних вітамінних препаратів, представлених на ринку України [Текст] / О. А. Вельгус, Г. В. Тарасенко, Г. Г. Куришко // Фізико-органічна хімія, фармакологія та фармацевтична технологія біологічно активних речовин : збірник наукових праць / за заг. ред. А. Ф. Попова. - Київ : КНУТД, 2019. - Вип. 2, Т. 2. - С. 78-86.
Source: Фізико-органічна хімія, фармакологія та фармацевтична технологія біологічно активних речовин
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз асортименту комбінованих вітамінних препаратів, представлених на ринку України, проаналізовано цінові пропозиції цих препаратів виробниками вітчизняного та закордонного виробництва з метою вивчення можливості та стану забезпечення цими препаратами різних вікових груп населення України. Найбільшу питому вагу асортименту зареєстрованих вітчизняних та закордонних вітамінних засобів займає має група А11А (Полівітаміни з добавками) – 27%, наступними є групи A11G (Препарати аскорбінової кислоти (вітаміну С) та комбіновані препарати, що її містять) та A11H (Інші прості препарати вітамінів), що мають питому вагу по 12%.
The analysis of assortment of combined vitamin drugs presented in the market of Ukraine has been carried out, the price offers of these preparations by domestic and foreign manufacturers have been analyzed with the aim of studying the possibility and condition of application of these preparations by different age groups of the population of Ukraine. The largest share of the range of registered domestic and foreign vitamin products is occupied by group A11A (Multivitamins with supplements) – 27%, followed by groups A11G (Preparations of ascorbic acid (vitamin C) and combined preparations containing it) and A11H (Other simple preparations) ), having a share of 12%.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18077
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FOCh_2019_V2(2)_P078-086.pdf492,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.