Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18077
Title: Маркетингове дослідження асортименту комплексних вітамінних препаратів, представлених на ринку України
Other Titles: Marketing investigation of the combined vitaminal drugs on the market of Ukraine
Authors: Вельгус, О. А.
Тарасенко, Г. В.
Куришко, Г. Г.
Keywords: комплексні вітамінні препарати
фармацевтичний ринок
лікарські форми
combined vitaminal drugs
pharmaceutical market
medical forms
Issue Date: 2019
Citation: Вельгус О. А. Маркетингове дослідження асортименту комплексних вітамінних препаратів, представлених на ринку України [Текст] / О. А. Вельгус, Г. В. Тарасенко, Г. Г. Куришко // Фізико-органічна хімія, фармакологія та фармацевтична технологія біологічно активних речовин : збірник наукових праць / за заг. ред. А. Ф. Попова. - Київ : КНУТД, 2019. - Вип. 2, Т. 2. - С. 78-86.
Source: Фізико-органічна хімія, фармакологія та фармацевтична технологія біологічно активних речовин
Abstract: Проведено аналіз асортименту комбінованих вітамінних препаратів, представлених на ринку України, проаналізовано цінові пропозиції цих препаратів виробниками вітчизняного та закордонного виробництва з метою вивчення можливості та стану забезпечення цими препаратами різних вікових груп населення України. Найбільшу питому вагу асортименту зареєстрованих вітчизняних та закордонних вітамінних засобів займає має група А11А (Полівітаміни з добавками) – 27%, наступними є групи A11G (Препарати аскорбінової кислоти (вітаміну С) та комбіновані препарати, що її містять) та A11H (Інші прості препарати вітамінів), що мають питому вагу по 12%.
The analysis of assortment of combined vitamin drugs presented in the market of Ukraine has been carried out, the price offers of these preparations by domestic and foreign manufacturers have been analyzed with the aim of studying the possibility and condition of application of these preparations by different age groups of the population of Ukraine. The largest share of the range of registered domestic and foreign vitamin products is occupied by group A11A (Multivitamins with supplements) – 27%, followed by groups A11G (Preparations of ascorbic acid (vitamin C) and combined preparations containing it) and A11H (Other simple preparations) ), having a share of 12%.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18077
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра промислової фармації (ПФ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FOCh_2019_V2(2)_P078-086.pdf492,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.