Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18105
Title: | Розробка засобів візуальної ідентифікації закладу освіти |
Other Titles: | Development of visual identification means of an educational institution |
Authors: | Пискун, Оксана Сідей, Евеліна |
Keywords: | заклад освіти візуальна ідентифікація фірмовий стиль творчі вправи пошук проєктних ідей educational institution visual identification corporate identity creative exercises search for project ideas |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Пискун О. Розробка засобів візуальної ідентифікації закладу освіти / О. Пискун, Е. Сідей // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 71-75. |
Abstract: | Обґрунтовується значення фірмового стилю для створення позитивного іміджу сучасного закладу освіти. Розглядається система засобів і носіїв візуальної ідентифікації навчального закладу. Представлені результати педагогічного досвіду щодо впровадження у професійну підготовку майбутніх учителів технологій та інформатики творчих вправ з пошуку проєктних ідей для розробки елементів фірмового стилю. The article substantiates the importance of corporate identity for creating the positive image of a modern educational institution. The system of visual identification means and carriers of an educational institution is considered. The results of pedagogical experience on the introduction of creative exercises to find project ideas for the development of corporate identity elements in the professional training of future teachers of technology and computer science are presented. |
DOI: | 10.30857/18105 |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18105 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
APSD2021_V2_P071-075.pdf | 544,76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.