Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18182
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дубова-Страшевська, Маріанна | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-22T13:45:09Z | - |
dc.date.available | 2021-07-22T13:45:09Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Дубова-Страшевська М. Інформаційні технології в контексті мистецької та дизайн-освіти часового континууму 20-их років ХХІ ст. / М. Дубова-Страшевська // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 22 квітня 2021 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 335-338. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18182 | - |
dc.description.abstract | У навчально-методичному контенті художніх дисциплін, які є базовими та спорідненими в комплексній дизайн-освіті, періодично повстають непередбачувані виклики. Своєчасне та генеративне реагування дозволяє підтримувати системний підхід мистецько-освітньої сфери. Дистанційна освіта, яка стала вимушеною та "пріоритетною" в часі загальносвітової пандемії COVID, вносить глобальні зміни до процесів викладання певних дисциплін. У випадку з дизайном ми отримали абсолютно нові виклики, а відтак і нові запити на удосконалення навчального процесу та застосування інформаційних технологій більш диференційовано та у прикладному напрямку. | uk |
dc.description.abstract | The unforeseen challenges are periodically arising in educational and methodological content of artistic disciplines, which can be defined as basic and related within the comprehensive design education. The timely and generative reaction enables the possibility of supporting the systematic approach to artistic and educational sphere. The distance education, which has become compulsory and "top-priority" during the worldwide COVID pandemic, introduces global changes to the processes of teaching certain disciplines. With respect to design we have encountered the brand-new challenges and, therefore, new requests to improve the educational process and implement information technologies in a more differentiated manner and in the applied direction. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | навчально-методичний процес | uk |
dc.subject | художні дисципліни | uk |
dc.subject | дизайн-освіта | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | educational and methodological process | uk |
dc.subject | artistic disciplines | uk |
dc.subject | design education | uk |
dc.subject | information technologies | uk |
dc.title | Інформаційні технології в контексті мистецької та дизайн-освіти часового континууму 20-их років ХХІ ст. | uk |
dc.title.alternative | Information technologies in the context of artistic and design education as of 20s of the XXI century | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.contributor.altauthor | Dubova-Strashevska, M. | - |
local.identifier.doi | 10.30857/18182 | - |
local.conference.location | Київ | uk |
local.conference.date | 2021-04-22 | - |
local.conference.name | Актуальні проблеми сучасного дизайну | uk |
local.subject.method | 0 | uk |
local.conference.section | Підприємницькі аспекти дизайн-діяльності | uk |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APSD2021_V2_P335-338.pdf | 626,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.