Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1832
Назва: Сучасний розвиток інтернет-маркетингу
Автори: Гарафонова, О. І.
Ключові слова: Internet marketing
information environment
marketing tools
online communications
marketing information
Интернет-маркетинг
информационная среда
маркетинговый инструментарий
интернет-коммуникации
маркетинговая информация
Інтернет-маркетинг
інформаційне середовище
маркетинговий інструментарій
Інтернет-комунікації
маркетингова інформація
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Гарафонова О. І. Сучасний розвиток інтернет-маркетингу [Текст] / О. І. Гарафонова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки". - 2016. - № 2 (97). - C. 96-102.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економічні науки"
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні особливості розвитку Інтернет-маркетингу в умовах інформаційного суспільства. Представлено узагальнення щодо використання Інтернет-маркетингу сучасними підприємствами, проведено аналіз позитивних та негативних аспектів його використання. Запропоновано можливі шляхи подальшого розвитку Інтернет-маркетингу та його застосування як практичного інструментарію в господарській діяльності.
В статье рассмотрены основные особенности развития Интернет-маркетинга в условиях информационного общества. Представлены обобщенные данные по использованию Интернет-маркетинга современными предприятиями, проведен анализ положительных и отрицательных аспектов его использования. Предложены возможные пути дальнейшего развития Интернет-маркетинга и его применения в качестве практического инструментария в хозяйственной деятельности.
The article describes the key features of Internet marketing development within information society. Generalized data on the Internet marketing use by modern enterprises are presented, an analysis of the positive and negative aspects of its application is provided. Prospects for Internet marketing further development and its implementation as an instrument in a business practice are suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1832
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V97_P096-102.pdf610,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.