Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18690
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТхорук, Ю. С.-
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.date.accessioned2021-10-19T12:46:09Z-
dc.date.available2021-10-19T12:46:09Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationТхорук Ю. С. Вивчення цільової аудиторії як ключовий фактор ефективності SMM-просування / Ю. С. Тхорук, О. А. Біловодська // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей II Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, м. Київ, 25 березня 2021 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 39-40.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18690-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleВивчення цільової аудиторії як ключовий фактор ефективності SMM-просуванняuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2021-03-25-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionІнформаційні та маркетингові технології економічного зростанняuk
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN2021_P039-040.pdf288,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.