Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18690
Назва: Вивчення цільової аудиторії як ключовий фактор ефективності SMM-просування
Автори: Тхорук, Ю. С.
Біловодська, О. А.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Тхорук Ю. С. Вивчення цільової аудиторії як ключовий фактор ефективності SMM-просування / Ю. С. Тхорук, О. А. Біловодська // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей II Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, м. Київ, 25 березня 2021 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 39-40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18690
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN2021_P039-040.pdf288,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.