Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18946
Title: | Реалізація принципу індивідуального підходу в сучасному навчально-виховному процесі |
Authors: | Назаренко, О. В. |
Keywords: | індивідуальний підхід індивідуалізація навчання особистісний підхід до навчання индивидуальный подход индивидуализация обучения личностный подход к обучению individual approach individualization of education personal approach to learning |
Issue Date: | Mar-2021 |
Citation: | Назаренко О. В. Реалізація принципу індивідуального підходу в сучасному навчально-виховному процесі / О. В. Назаренко // Український психолого-педагогічний науковий збірник. – 2021. – # 22 (22), березень. – С. 45-48. |
Source: | Український психолого-педагогічний науковий збірник |
Abstract: | У статті розглянуто значення принципу індивідуального підходу до учнів та особливості його впровадження в сучасному освітньому процесі. Проаналізовано основні ідеї індивідуалізації навчання видатних учених-педагогів першої половини ХХ століття, актуальні для сучасної освіти. В статье рассмотрено значение принципа индивидуального подхода к ученикам и особенности его реализации в современном образовательном процессе. Проанализированы основные идеи индивидуализации обучения выдающихся ученых-педагогов первой половины ХХ века, актуальные для современного образования. The article considers the significance of individual approach to education and its realization in modern schooling process. The main ideas of individualization in education of outstanding Ukrainian scientists of the first half of the XX century have been analyzed. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/18946 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Реал_принципу_інд_підходу2021.pdf | 363,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.