Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1896
Назва: | Динамика психофизиологических показателей студенток в процессе обучения в педагогическом высшем учебном заведении |
Інші назви: | Динаміка психофізіологічних показників студенток в процесі навчання у педагогічному вищому навчальному закладі Dynamic of girl students’ psycho-physiological indicators in process of their study at pedagogical higher educational establishment |
Автори: | Колумбет, А. Н. |
Ключові слова: | психофизиологические студентки профессиональные способности педагогический психофізіологічні студентки професійні здібності педагогічний psycho-physiological girl students professional abilities pedagogic |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Колумбет А. Н. Динамика психофизиологических показателей студенток в процессе обучения в педагогическом высшем учебном заведении / А. Н. Колумбет // Физическое воспитание студентов. — 2016. — № 1. — С. 29-36 |
Source: | Физическое воспитание студентов Physical education of students |
Короткий огляд (реферат): | Исследовано динамику психофизиологических показателей студенток педагогических высших учебных заведений. Оценивались реагирующие способности, уровень статического и динамического равновесия, способности к ориентации в пространстве, быстрота оперативного мышления, объём механического запоминания, распределение внимания, уровень точности, быстрота и переключение внимания, точность выполнения задания. Установлено снижение показателей: точности воспроизведения амплитуды движения и заданной величины усилия; показателя реакции на вертикально падающий предмет; показателей статического и динамического равновесия. Отмечено улучшение показателей динамичности нервных процессов и способности к конструктивному праксису. Неравномерное снижение большинства психофизиологических показателей негативно отражается на уровне двигательной подготовки и на профессиональных способностях студенток. Досліджено дослідити динаміку психофізіологічних показників студентів педагогічних вищих навчальних закладів. Оцінювалися реагуючі здібності, рівень статичної і динамічної рівноваги, здатності до орієнтації в просторі, швидкість оперативного мислення, обсяг механічного запам’ятовування, розподіл уваги, рівень точності, швидкість і переключення уваги, точність виконання завдання. Встановлено зниження показників: точності відтворення амплітуди руху і заданої величини зусилля; показника реакції на вертикально падаючий предмет; показників статичної і динамічної рів новаги. Відзначено поліпшення показників динамічності нервових процесів і здатності до конструктивного праксису. Нерівномірне зниження більшості психофізіологічних показників негативно відбивається на рівні рухової підготовки та на професійних здібностях студенток. |
DOI: | 10.15561/20755279.2016.0104 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1896 |
Faculty: | Факультет культурних і креативних індустрій |
Department: | Кафедра фізичного виховання та здоров'я |
ISSN: | 2075-5279 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20160616_101rus.pdf | Російською мовою | 386,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
20160616_101eng.pdf | Англійською мовою | 477,45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.