Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1896
Title: Динамика психофизиологических показателей студенток в процессе обучения в педагогическом высшем учебном заведении
Other Titles: Динаміка психофізіологічних показників студенток в процесі навчання у педагогічному вищому навчальному закладі
Dynamic of girl students’ psycho-physiological indicators in process of their study at pedagogical higher educational establishment
Authors: Колумбет, А. Н.
Keywords: психофизиологические
студентки
профессиональные
способности
педагогический
психофізіологічні
студентки
професійні
здібності
педагогічний
psycho-physiological
girl students
professional
abilities
pedagogic
Issue Date: 2016
Citation: Колумбет А. Н. Динамика психофизиологических показателей студенток в процессе обучения в педагогическом высшем учебном заведении / А. Н. Колумбет // Физическое воспитание студентов. — 2016. — № 1. — С. 29-36
Source: Физическое воспитание студентов
Physical education of students
Abstract: Исследовано динамику психофизиологических показателей студенток педагогических высших учебных заведений. Оценивались реагирующие способности, уровень статического и динамического равновесия, способности к ориентации в пространстве, быстрота оперативного мышления, объём механического запоминания, распределение внимания, уровень точности, быстрота и переключение внимания, точность выполнения задания. Установлено снижение показателей: точности воспроизведения амплитуды движения и заданной величины усилия; показателя реакции на вертикально падающий предмет; показателей статического и динамического равновесия. Отмечено улучшение показателей динамичности нервных процессов и способности к конструктивному праксису. Неравномерное снижение большинства психофизиологических показателей негативно отражается на уровне двигательной подготовки и на профессиональных способностях студенток.
Досліджено дослідити динаміку психофізіологічних показників студентів педагогічних вищих навчальних закладів. Оцінювалися реагуючі здібності, рівень статичної і динамічної рівноваги, здатності до орієнтації в просторі, швидкість оперативного мислення, обсяг механічного запам’ятовування, розподіл уваги, рівень точності, швидкість і переключення уваги, точність виконання завдання. Встановлено зниження показників: точності відтворення амплітуди руху і заданої величини зусилля; показника реакції на вертикально падаючий предмет; показників статичної і динамічної рів новаги. Відзначено поліпшення показників динамічності нервових процесів і здатності до конструктивного праксису. Нерівномірне зниження більшості психофізіологічних показників негативно відбивається на рівні рухової підготовки та на професійних здібностях студенток.
DOI: 10.15561/20755279.2016.0104
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1896
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра фізичного виховання та здоров'я
ISSN: 2075-5279
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160616_101rus.pdfРосійською мовою386,34 kBAdobe PDFView/Open
20160616_101eng.pdfАнглійською мовою477,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.