Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19087
Назва: Аналіз ставлення споживачів до одягу з натурального хутра
Інші назви: Analysis of consumer attitudes towards natural fur clothing
Автори: Донченко, С. В.
Коробка, Анастасія
Проданчук, Ірина
Ключові слова: одяг
натуральне хутро
споживач одягу
хутряне оздоблення
вид одягу
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Донченко С. В. Аналіз ставлення споживачів до одягу з натурального хутра / С. В. Донченко, А. Коробка, І. Проданчук // Збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн технологій KyivTex&Fashion, м. Київ, 21 жовтня 2021 року. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 57-58.
Короткий огляд (реферат): Метою даного дослідження є становлення загального відношення населення України до використання натурального хутра в одязі та актуальності його виробництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19087
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
KyivTex&Fashion

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KyivTex&Fashion2021_P057-058.pdf266,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.