Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : [110] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

До коллекції увійшли дослідження здобувачів вищої освіти і молодих учених з актуальних питань інноваційного розвитку в освіті, науці та бізнесі.

  • Платформа 1. Інноватика в освіті
  • Платформа 2. Інноватика в науці
  • Платформа 3. Інноватика в бізнесі

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 110
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Аналіз споживчих потреб щодо вибору, комплектності та умов використання теплозахисного одягуПлєхотко, С. С.; Коробка, А. В.; Левченко, О. А.; Донченко, С. В.; Мойсеєнко, С. І.
2021Особливості дизайну інтер’єру сучасних бізнес-інкубаторів, як різновиду офісних приміщеньПеретятько, Д. А.; Сафронова, О. О.
2021Франчайзинг як метод корпоративного зростання в сфері сервісуОстапенко, В.; Щербак, В. Г.
2021Інноваційна привабливість транспортної системи в умовах міжрегіональної транспортно-логістичної стійкостіОрел, В. М.
2021Графіті та фешн-арт як інноваційні тенденції мистецтва та бізнесуОганесян, С. В.; Василенко, А.
2021Особливості формування політики управління оборотним капіталом підприємстваНичипорчук, Т. О.; Тарасенко, І. О.
2021Фуд-дизайн та фудстайлінг – інноваційні напрямки естетичного оформлення і презентації ресторанних стравЛітвінчук, А. Р.; Фесак, Є. М.; Колісниченко, Т. О.
2021Дизайн обкладинки альбому музичного гурту "All them Witches"Левенець, В. В.; Євсейцева, О. С.; Чупріна, Н. В.
2021Закордонний досвід впровадження інноваційних фінансових інструментівЛайкова, М. В.; Квіта, Г. М.
2021Інструменти залучення іноземних інвестицій та фінансування інвестиційних проектів в УкраїніЗаяць, Володимир Володимирович; Пузирьова, П. В.
2021Стратегія диверсифікації як інструмент інноваційного розвитку підприємстваДовбуш, В. І.; Надьон, С. О.
2021Диджиталізація – важливий, необхідний та трудомісткий крок у антикризовому розвитку бізнесу в сучасних складних умовах пандемії COVID-19Довбуш, В. І.; Домашенко, Д. Р.
2021Методи підвищення ефективності продажів на основі аналітичних компонентів інтернет-маркетингуГалака, М. П.; Квіта, Г. М.
2021Інвестиції в туризм як можливий спосіб боротьби з кризою в УкраїніКостинець, В. В.; Вяткін, О. В.
2021Бренд-менеджмент як інструмент успішного управління спортивно-оздоровчою діяльністюВихляєв, Ю. М.; Корольова, Н.
2021Аналітичні процедури щодо операцій із запасами в контексті інноваційного розвитку підприємстваБунда, О. М.; Чучкевич, Д. Ю.
2021Удосконалення фірмового стилю як основний спосіб підвищення упізнаваності брендуБойко, Я. В.; Костинець, В. В.
2021Пріоритетні напрями безконтактного обслуговування розвитку інноваційних технологій готельного бізнесу в умовах COVID-19Бойко, В. Є.; Кабанець, О. О.; Пшеничний, Б. М.; Колісниченко, Т. О.
2021Діджиталізація HR-процесів в організаціїБардадим, С. А.; Невмержицька, С. М.; Цалко, Т. Р.
2021Формування інвестиційного портфелю страхової компаніїАржаннікова, В. Я.; Русіна, Ю. О.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 110
II Всеукраїнська конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених (м. Київ, 18 листопада 2021 року)