Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19581
Назва: Бренд-менеджмент як інструмент успішного управління спортивно-оздоровчою діяльністю
Інші назви: Brand-management as instrument of successful management sport-health activity
Автори: Вихляєв, Ю. М.
Корольова, Н.
Ключові слова: управління підприємством
фітнес-клуб
бренд-менеджмент
фізична культура і спорт
спортивно-оздоровча діяльність
enterprise management
fitness club
brand-management
physical culture and sports
sports and recreation activities
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Вихляєв Ю. М. Бренд-менеджмент як інструмент успішного управління спортивно-оздоровчою діяльністю / Ю. М. Вихляєв, Н. Корольова // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 78-82.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні характеристики бренд-менеджменту підприємств, що надають спортивно-оздоровчі послуги. Визначено структуру бренд-менеджменту фітнес-клубу. Досліджено, де можна використовувати унікальний бренд. Дана проблема є актуальною і потребує більш системного вивчення, особливо це стосується розвитку бренд-менеджменту в спортивно-оздоровчій сфері. Стратегія успішно сформованого бренд-менеджменту не оминула й фітнес-індустрію, оскільки надання спортивно-оздоровчих послуг є одним із найбільш швидкозростаючих сегментів економіки розвинених країн.
The article the importance of the brand-management as a prerequisite for the successful development of the company in general and the enterprises that provide sports and recreation services in particular are identified. The brand-management structure of the fitness club is determined. It is explored where you can use a unique brand. This problem is quite topical and requires more systemic study. It concerns especially the issue of a brand-management in the sport-recreational sector. The strategy of a well-designed brand-management is actual for the fitness industry, since providing sports and recreation services is one of the fastest growing sectors of the economy in the developed countries.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19581
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2021_V2_P078-082.pdf221,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.