Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19581
Title: Бренд-менеджмент як інструмент успішного управління спортивно-оздоровчою діяльністю
Other Titles: Brand-management as instrument of successful management sport-health activity
Authors: Вихляєв, Ю. М.
Корольова, Н.
Keywords: управління підприємством
фітнес-клуб
бренд-менеджмент
фізична культура і спорт
спортивно-оздоровча діяльність
enterprise management
fitness club
brand-management
physical culture and sports
sports and recreation activities
Issue Date: 2021
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Вихляєв Ю. М. Бренд-менеджмент як інструмент успішного управління спортивно-оздоровчою діяльністю / Ю. М. Вихляєв, Н. Корольова // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали II Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 18 листопада 2021 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2021. – С. 78-82.
Abstract: У статті розглянуто основні характеристики бренд-менеджменту підприємств, що надають спортивно-оздоровчі послуги. Визначено структуру бренд-менеджменту фітнес-клубу. Досліджено, де можна використовувати унікальний бренд. Дана проблема є актуальною і потребує більш системного вивчення, особливо це стосується розвитку бренд-менеджменту в спортивно-оздоровчій сфері. Стратегія успішно сформованого бренд-менеджменту не оминула й фітнес-індустрію, оскільки надання спортивно-оздоровчих послуг є одним із найбільш швидкозростаючих сегментів економіки розвинених країн.
The article the importance of the brand-management as a prerequisite for the successful development of the company in general and the enterprises that provide sports and recreation services in particular are identified. The brand-management structure of the fitness club is determined. It is explored where you can use a unique brand. This problem is quite topical and requires more systemic study. It concerns especially the issue of a brand-management in the sport-recreational sector. The strategy of a well-designed brand-management is actual for the fitness industry, since providing sports and recreation services is one of the fastest growing sectors of the economy in the developed countries.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19581
Appears in Collections:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2021_V2_P078-082.pdf221,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.