Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19431
Title: Доцільність використання відеоматеріалів в процесі виховання школярів
Other Titles: Expediency of use of video footage in educating schoolchildren
Authors: Білоус, Аліна Анатоліївна
Keywords: video footage
educational potential
method of education
Issue Date: Feb-2022
Publisher: Громадська наукова організація "Всеукраїнська Асамблея докторів наук з державного управління"
Citation: Білоус А. А. Доцільність використання відеоматеріалів в процесі виховання школярів / А. А. Білоус // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку : матеріали XVIIІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Тарту (Естонія), 7 лютого 2022 року. – Київ ; Тарту : ГО "ВАДНД", 2022. – С. 222-227.
Abstract: Виховна мета навчання іноземної мови в початковій і старшій школі полягає в забезпеченні засобами цього предмета емоційного благополуччя дитини в період її інтенсивного психічного і фізичного розвитку. Вона реалізується залученням школярів до загальнолюдських цінностей через систему особистого ставлення до нової культури в процесі залучення до неї. Формуванню світоглядної позиції дитини засобами іноземної мови, що вивчається, вирішенню завдань її морального, культурно естетичного, фізичного та трудового виховання мають сприяти: зміст навчального матеріалу, характер методів, прийомів і форм роботи з ним, а також урахування особливостей конкретного учнівського колективу. Іншими словами, для реалізації виховного потенціалу предмету іноземна мова вирішальними є методичний і психолого-педагогічний фактори.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19431
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilous_A.pdfExpediency of use of video footage in educating schoolchildren976,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.