Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19470
Назва: Моделювання динаміки ринку ресторанного бізнесу в Україні
Інші назви: Modeling the dynamics of the restaurant business market in Ukraine
Автори: Шіковець, К. О.
Дишкант, Ю. О.
Ключові слова: кореляційно-регресійний аналіз
ресторанне господарство
діяльність із забезпечення стравами та напоями
correlation-regression analysis
restaurant business
activities with the provision of food and beverages
Дата публікації: 2021
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Дишкант Ю. О. Моделювання динаміки ринку ресторанного бізнесу в Україні : дипломна магістерська робота за спеціальністю 051 Економіка / Ю. О. Дишкант ; наук. кер. К. О. Шіковець ; рец. Г. М. Квіта. – Київ : КНУТД, 2021. – 155 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломну магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних аспектів моделювання динаміки ринку ресторанного бізнесу України та проведення кореляційно-регресійного аналізу основних факторів розвитку ринку ресторанного бізнесу. Практичне значення одержаних результатів полягає у проведенні комплексного аналізу розвитку ринку ресторанного бізнесу України та Польщі, моделюванні розвитку ринку ресторанного бізнесу на основі кореляційно-регресійного аналізу та визначенні шляхів підвищення його ефективності. Наукова новизна полягає у досконалому вивченні розвитку ресторанного бізнесу України, аналізі факторів впливу та прогнозуванні перспектив його розвитку.
The master's thesis is devoted to the study of theoretical aspects of modeling the dynamics of the restaurant business market of Ukraine and conducting correlation and regression analysis of the main factors of development of the restaurant business market. The practical significance of the obtained results is to conduct a comprehensive analysis of the development of the restaurant business market of Ukraine and Poland, modeling the development of the restaurant business market based on correlation and regression analysis and identify ways to improve its efficiency. Scientific novelty is a thorough study of the development of the restaurant business in Ukraine, analysis of factors of influence and forecasting the prospects for its development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19470
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom051_Dyshkant_Shikovets.pdf3,72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.