Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19557
Назва: | Пропедевтичний курс української мови для студентів-іноземців як методологічна засада освіти дорослих |
Інші назви: | Propaedeutic course of the Ukrainian language for foreign students as a methodological basis for adult education Пропедевтический курс украинского языка для студентов-иностранцев как методологическая основа образования взрослых |
Автори: | Богославець, Любов Петрівна |
Ключові слова: | освіта дорослих інтерактивне навчання методологічна засада пропедевтичний курс комунікативна компетенція українська мова adult education interactive learning methodological ambush propaedeutic course communicative competence Ukrainian language образование взрослых интерактивное обучение методологическая основа пропедевтический курс коммуникативная компетенция украинский язык |
Дата публікації: | бер-2018 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Богославець Л. П. Пропедевтичний курс української мови для студентів-іноземців як методологічна засада освіти дорослих / Л. П. Богославець // Освіта впродовж життя: соціальні запити, сучасні виклики та пріоритети в реалізації : матеріали конференції, м. Київ, 22 березня 2018 року. – Київ : НАУ, 2018. – С. 169-178. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто традиційні та інноваційні підходи до вивчення студентами інших держав української мови як іноземної у вищому закладі освіти. Подано спеціальні методи та прийоми викладання пропедевтичного курсу української мови як іноземної щодо рівня знань, потреб, інтересів студентів-іноземців, які мають ступінь бакалавра. Проаналізовано досвід викладання пропедевтичного курсу української мови як іноземної у технічному університеті. Запропоновано застосування нових інформаційних технологій, телекомунікаційних засобів. На основі проведеного співвідносного аналізу уточнено поняття пропедевтичного курсу( ПК) в контексті освіти дорослих. The article deals with traditional and innovative approaches to the study of students of other Ukrainian languages as foreign students in higher education institutions. The special methods and techniques of teaching the propaedeutic course of the Ukrainian language as foreign in relation to the level of knowledge, needs, interests of foreign students with a Bachelor's degree are given. The experience of teaching the propaedeutic course of Ukrainian as a foreign language in a technical university is analyzed. The application of new information technologies and telecommunication facilities is proposed. On the basis of the correlation analysis, the concept of propaedeutic course was clarified in the context of adult education. В статье рассмотрены традиционные и инновационные подходы к изучению студентами других государств украинского языка как иностранного в высшем учебном заведении. Подано специальные методы и приемы преподавания курса пропедевтики украинского языка как иностранного по уровню знаний, потребностей, интересов студентов-иностранцев, которые имеют степень бакалавра. Проанализирован опыт преподавания курса пропедевтики украинского языка как иностранного в техническом университете. Предложено применение новых информационных технологий, телекоммуникационных средств. На основе проведенного анализа уточнено понятие пропедевтики курса (ПК) в контексте образования взрослых. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19557 |
Faculty: | Факультет індустрії моди |
Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Osvita_sbornik_2018_P169-179.pdf | 228,5 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.