Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19707
Title: Розробка фірмового стилю для бренда натуральної косметики
Other Titles: Разработка фирменного стиля для бренда натуральной косметики
Development of corporate identity for the brand of natural cosmetics
Authors: Єжова, О. В.
Ліщинська, Марія Вікторівна
Keywords: фірмовий стиль
корпоративний стиль
логотип
пакувальна продукція
сувенірна продукція
екологія
натуральна косметика
фирменный стиль
корпоративный стиль
упаковочная продукция
сувенирная продукция
экология
натуральная косметика
corporate style
logo
packaging
souvenirs
ecology
natural cosmetics
Issue Date: Jun-2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Ліщинська М. В. Розробка фірмового стилю для бренда натуральної косметики : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / М. В. Ліщинська ; наук. кер. О. В. Єжова ; рец. К. Л. Пашкевич. – Київ : КНУТД, 2022. – 80 с.
Abstract: У дипломній бакалаврській роботі представлені результати дослідження короткої історії косметичних брендів. Досліджені особливості створення фірмового стилю та пакувань для промислового використання, а також, було створено власний фірмовий стиль для компанії «Зевелес», яка займається виготовленням продукції натуральної косметики. Проведено порівняльний аналіз фірмового стилю українських компаній, що продають натуральну косметику. Розглянуті правила створення елементів, які включаються в корпоративний стиль, їх сучасні тенденції, розглянуті аналоги фірмових стилів для косметичних брендів, створений комбінований графічний знак, що підтримує і нові віяння, і має свій особистий шарм та витонченість.
В дипломной бакалаврской работе представлены результаты исследования короткой истории косметических брендов. Исследованы особенности создания фирменного стиля и упаковок для промышленного использования, а также был создан собственный фирменный стиль для компании «Зевелес», которая занимается изготовлением продукции натуральной косметики. Проведен сравнительный анализ фирменного стиля украинских компаний, продающих натуральную косметику. Рассмотрены правила создания элементов, которые включаются в корпоративный стиль, их современные тенденции, рассмотрены аналоги фирменных стилей для косметических брендов, создан комбинированный графический знак, поддерживающий и новые веяния, и имеющий свой личный шарм и утонченность.
The results of the research of a short history of cosmetic brands are presented in the bachelor's thesis. The peculiarities of creating corporate identity and packaging for industrial use have been studied, as well as the company's own corporate identity has been created for Zeveles, a company that manufactures natural cosmetics. A comparative analysis of the corporate style of Ukrainian companies selling natural cosmetics. The rules of creating elements that are included in the corporate style, their current trends, analogues of corporate styles for cosmetic brands, created a combined graphic sign that supports new trends, and has its own personal charm and sophistication.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19707
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра ергономіки і дизайну
Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень
Кафедра моди та стилю (МС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplom022_Lishchinska_Yezhova.pdf3,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.