Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСинявская, О. Е.-
dc.date.accessioned2016-09-12T08:48:22Z-
dc.date.available2016-09-12T08:48:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСинявская О. Е. Дореволюционные коммерческие наименования в коммуникативно-функциональном аспекте / О. Е. Синявская // Мова і культура. — К.: Издательский дом Дмитрия Бураго, 2014. – Вып. 17, Т. 7 (175). — С. 212 – 217.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1982-
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию коммерческих наименований продуктов потребления дореволюционного периода в коммуникативно-функциональном аспекте. Наиболее продуктивным типом номинаций в это время является отсубъектный, в рамках которого передаются сведения об изготовителе продукта и месте его производства. Высокой активностью характеризуются также отобъектные и символические типы наименований. Менее разработанными в дореволюционном нейминге оказываются отадресатные наименования, которые создаются специально с целью привлечения внимания определенного целевого потребителя товара. Степень прагматического воздействия каждого из типов номинаций во многом обусловлена их лексико-семантическим составом.uk
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню комерційних найменувань продуктів споживання дореволюційного періоду в комунікативно-функціональному аспекті. Найбільш продуктивним типом номінацій в цей час є відсуб’єктний, у межах якого передаються відомості про виробника продукту і місце його виробництва. Високою активністю характеризуються також відоб’єктні та символічні типи найменувань. Менш розробленими в дореволюційний період виявляються відадресатні найменування, які створюються спеціально з метою привертання уваги певного цільового споживача товару. Ступінь прагматичної дії кожного з типів номінацій багато в чому обумовлена їх лексико-семантичним складом.uk
dc.description.abstractThe article deals with the issue of commercial names used in the pre-revolutionary period in communicative-functional aspect. The most productive type of the nominations is the subject type which transfers information on the manufacturer of a product and a place of its production. High activity also characterizes object and symbolical types of names. Less developed in the pre-revolutionary naming are recipient names which are created specially for the purpose of drawing attention of a certain target consumer of goods. Pragmatical infl uence of each of types of the nominations depends on their lexic-semantic structure.uk
dc.language.isoruuk
dc.subjectкомерційні найменуванняuk
dc.subjectнеймінгuk
dc.subjectкомунікативно-функціональний аспектuk
dc.subjectілокутивна функціяuk
dc.subjectмотивемаuk
dc.subjectкоммерческие наименованияuk
dc.subjectнеймингuk
dc.subjectкоммуникативно-функциональный аспектuk
dc.subjectиллокутивная функцияuk
dc.subjectмотивемаuk
dc.subjectcommercial namesuk
dc.subjectnaminguk
dc.subjectcommunicative-functional aspectuk
dc.subjectillocutionary functionuk
dc.subjectmotiveuk
dc.titleДореволюционные коммерческие наименования в коммуникативно-функциональном аспектеuk
dc.title.alternativeДореволюційні комерційні найменування в комунікативно-функціональному аспектіuk
dc.title.alternativePre-revolutionary commercial names in communicative-functional aspectuk
local.contributor.altauthorСинявська, Ольга Євгенівна-
local.contributor.altauthorСинвяская, Ольга Евгеньевна-
local.contributor.altauthorSyniavska, O. E.-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceМова і культураuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладуuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Syniavska_2015_P212-217.pdf410,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.