Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHedzyk, Andrii-
dc.contributor.authorKozeruk, Yuliia-
dc.contributor.authorKaliy, Vasyl-
dc.contributor.authorKolodyazhna, Alla-
dc.contributor.authorLi, Li-
dc.contributor.authorKharchenko, Inna-
dc.date.accessioned2022-09-13T11:27:25Z-
dc.date.available2022-09-13T11:27:25Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationActualization of learning motives as a way of forming applicants for higher education in pedagogical specialties / A. Hedzyk, Yu. Kozeruk, V. Kaliy, A. Kolodyazhna, Li LI, I. Kharchenko // International Journal of Computer Science and Network Security (IJCSNS). – May 2022. – Vol. 22, No. 5. – P. 635-639.uk
dc.identifier.issn1738-7906uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19913-
dc.description.abstractTheoretically substantiated structural and functional model of the formation of students' motivation for professional and pedagogical activities in the process of mastering a working profession, based on a systemic, competence-based, activity-based, personality-oriented and contextual approach and including the target, methodological, content, organizational and activity, evaluation and performance blocks. It has been established that the developed model effectively functions when fulfilling a set of pedagogical conditions that ensure the formation of students' motivation for professional and pedagogical activities: organization of training in the conditions of an industrial vocational education environment; students' awareness of the purpose of professional training and professional development; inclusion in the process of preparing a set of training and production tasks, selected taking into account the contextual approach; psychological and pedagogical support of the professional training process.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectmotivesuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectteaching technologyuk
dc.subjectinformation technologyuk
dc.subjectмотивиuk
dc.subjectвища освітаuk
dc.subjectтехнології навчанняuk
dc.subjectінформаційні технологіїuk
dc.titleActualization of learning motives as a way of forming applicants for higher education in pedagogical specialtiesuk
dc.title.alternativeАктуалізація мотивів навчання як спосіб формування здобувачів вищої освіти педагогічних спеціальностейuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorГедзик, Андрій-
local.contributor.altauthorКозерук, Юлія-
local.contributor.altauthorКалій, Василь-
local.contributor.altauthorКолодяжна, Алла-
local.contributor.altauthorЛі, Лі-
local.contributor.altauthorХарченко, Інна-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceInternational Journal of Computer Science and Network Security (IJCSNS)uk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра фізичного виховання та здоров'яuk
local.identifier.doi10.22937/IJCSNS.2022.22.5.88uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Actualization-Of-Learning-Motives-As-A-Way-Of-Forming-Applicants-For-Higher-Education-In-Pedagogical-Specialties.pdf198,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.