Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19960
Назва: Особливості розробки фірмового стилю об’єктів соціальної інфраструктури
Інші назви: Features of corporate style development of social infrastructure objects
Автори: Герасименко, О. Д.
Ключові слова: фірмовий стиль
дизайн-проєкт
логотип
об’єкт соціальної інфраструктури
зоопарк
рекламна продукція
corporate identity
logo
design project
social infrastructure object
zoo
advertising products
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Герасименко О. Д. Особливості розробки фірмового стилю об’єктів соціальної інфраструктури [Текст] / О. Д. Герасименко // Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі : монографія / за заг. ред. М. В. Колосніченко. - Київ : КНУТД, 2022. - С. 170-189.
Source: Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі
Короткий огляд (реферат): Роботу присвячено розробці фірмового стилю об’єктів соціальної інфраструктури на прикладі створення дизайн-проєкту фірмового стилю зоопарку. Досліджено логотипи зоопарків світу та визначено їх характерні особливості. Встановлено, що в логотипах зоопарків використовують переважно природні кольори рослинності, характерної для регіону, який найбільше представлений в зоопарку, іноді кольори хутра тварин. Розроблено графічні складові фірмового стилю – логотип та патерни, на основі яких запропоновано дизайн поліграфічної та сувенірної продукції. Проаналізовано рекламні кампанії зоопарків світу та запропоновано дизайн зовнішньої реклами зоопарку.
The work is devoted to the development of corporate identity of social infrastructure facilities on the example of creating a design project of corporate identity of the zoo. The logos of the world's zoos have been studied and their characteristic features have been identified. It has been established that the logos of zoos use mainly natural colors of vegetation typical of the region that is most represented in the zoo, sometimes the colors of animal fur. Graphic components of corporate style have been developed – logo and patterns, on the basis of which the design of printing and souvenir products is proposed. The advertising campaigns of the world's zoos are analyzed and the design of the zoo's outdoor advertising is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19960
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GDIVP_mono_2022_P170-189.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.