Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19960
Title: Особливості розробки фірмового стилю об’єктів соціальної інфраструктури
Other Titles: Features of corporate style development of social infrastructure objects
Authors: Герасименко, О. Д.
Keywords: фірмовий стиль
дизайн-проєкт
логотип
об’єкт соціальної інфраструктури
зоопарк
рекламна продукція
corporate identity
logo
design project
social infrastructure object
zoo
advertising products
Issue Date: 2022
Citation: Герасименко О. Д. Особливості розробки фірмового стилю об’єктів соціальної інфраструктури [Текст] / О. Д. Герасименко // Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі : монографія / за заг. ред. М. В. Колосніченко. - Київ : КНУТД, 2022. - С. 170-189.
Source: Графічний дизайн в інформаційному та візуальному просторі
Abstract: Роботу присвячено розробці фірмового стилю об’єктів соціальної інфраструктури на прикладі створення дизайн-проєкту фірмового стилю зоопарку. Досліджено логотипи зоопарків світу та визначено їх характерні особливості. Встановлено, що в логотипах зоопарків використовують переважно природні кольори рослинності, характерної для регіону, який найбільше представлений в зоопарку, іноді кольори хутра тварин. Розроблено графічні складові фірмового стилю – логотип та патерни, на основі яких запропоновано дизайн поліграфічної та сувенірної продукції. Проаналізовано рекламні кампанії зоопарків світу та запропоновано дизайн зовнішньої реклами зоопарку.
The work is devoted to the development of corporate identity of social infrastructure facilities on the example of creating a design project of corporate identity of the zoo. The logos of the world's zoos have been studied and their characteristic features have been identified. It has been established that the logos of zoos use mainly natural colors of vegetation typical of the region that is most represented in the zoo, sometimes the colors of animal fur. Graphic components of corporate style have been developed – logo and patterns, on the basis of which the design of printing and souvenir products is proposed. The advertising campaigns of the world's zoos are analyzed and the design of the zoo's outdoor advertising is proposed.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/19960
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GDIVP_mono_2022_P170-189.pdf1,18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.