Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВіннікова, Інна Ігорівна-
dc.date.accessioned2022-11-21T12:58:18Z-
dc.date.available2022-11-21T12:58:18Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВіннікова І. І. Роль контенту в процесі побудови маркетингової стратегії компанії / І. І. Віннікова // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 231-233.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20428-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleРоль контенту в процесі побудови маркетингової стратегії компаніїuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-06-10-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвиткуuk
local.conference.sectionІнформаційні та маркетингові технології у період війни та післявоєнного відновленняuk
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2022_V1_P231-233.pdf185,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.