Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20428
Title: Роль контенту в процесі побудови маркетингової стратегії компанії
Authors: Віннікова, Інна Ігорівна
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Віннікова І. І. Роль контенту в процесі побудови маркетингової стратегії компанії / І. І. Віннікова // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 231-233.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20428
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2022_V1_P231-233.pdf185,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.