Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20521
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЛакіза, В. В.uk
dc.contributor.authorСусол, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-12-02T09:02:23Z-
dc.date.available2022-12-02T09:02:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationСусол Л. В. Зміни у сфері маркетингу та актуальні маркетингові стратегії / Л. В. Сусол ; наук. кер. В. В. Лакіза // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 180-183.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20521-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleЗміни у сфері маркетингу та актуальні маркетингові стратегіїuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-06-10-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвиткуuk
local.conference.sectionІнформаційні та маркетингові технології у період війни та післявоєнного відновленняuk
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2022_V2_P180-183.pdf186,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.