Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20521
Title: Зміни у сфері маркетингу та актуальні маркетингові стратегії
Authors: Лакіза, В. В.
Сусол, Л. В.
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Сусол Л. В. Зміни у сфері маркетингу та актуальні маркетингові стратегії / Л. В. Сусол ; наук. кер. В. В. Лакіза // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 10 червня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 180-183.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20521
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2022_V2_P180-183.pdf186,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.