Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20528
Назва: Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок
Інші назви: The strategy of the enterprise entering the foreign market
Автори: Пузирьова, П. В.
Герасимчук, Михайло Дмитрович
Ключові слова: зовнішній ринок
комплексна стратегія підприємства
зовнішньоекономічна діяльність
цільові зарубіжні ринки
модель розвитку міжнародного маркетингу
важелі розвитку
перспективна модель розвитку
foreign market
comprehensive enterprise strategy
foreign economic activity
target foreign markets
model of international marketing development
levers of development
perspective model of development
Дата публікації: 24-лис-2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Герасимчук М. Д. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок : дипломна магістерська робота за спеціальністю 051 Економіка / М. Д. Герасимчук ; наук. кер. П. В. Пузирьова ; рец. А. А. Олешко. – Київ : КНУТД, 2022. – 138 с.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено теоретико-прикладним аспектам формування стратегії виходу підприємства ПАТ "АК-МЕТАЛ" на зовнішній ринок, а саме визначено основні поняття зовнішньоекономічної діяльності, форми виходу підприємства на зовнішній ринок та стратегії підприємства при виході на зовнішні ринки. Також в роботі було проаналізовано фінансово-господарський стан підприємства, обґрунтувано доцільність вибору підприємством цільових зарубіжних ринків та проаналізовано комплексну стратегію підприємства на зарубіжних ринках. З метою підвищення ефективності діяльності підприємства було запропоновано механізм вдосконалення ефективності стратегії підприємства ПАТ "АК-МЕТАЛ" через важелі розвитку стратегії міжнародному ринку. Запропоновано перспективну модель розвитку міжнародного маркетингу ПАТ "АК-МЕТАЛ" на зарубіжному ринку та напрями вдосконалення макроекономічних умов діяльності.
The study is devoted to the theoretical and applied aspects of the formation of the strategy of PJSC "AK-METAL" entering the foreign market, namely, the main concepts of foreign economic activity, the form of entering the foreign market and the strategy of the enterprise when entering foreign markets are defined. The work also analyzed the financial and economic condition of the enterprise, substantiated the expediency of the enterprise's choice of target foreign markets and analyzed the enterprise's comprehensive strategy for foreign markets. In order to improve the efficiency of the enterprise, a mechanism for improving the efficiency of the strategy of PJSC "AK-METAL" through levers of strategy development for the international market was proposed. A promising model for the development of international marketing of PJSC "AK-METAL" on the foreign market and directions for improving macroeconomic conditions of activity are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20528
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра смарт-економіки
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень
Кафедра смарт-економіки (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Diplom051_Herasymchuk_Puzyrova.pdf2,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.