Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2074
Title: | Аналіз художніх творів як засіб вивчення дисципліни "Перспектива та тіні" |
Other Titles: | Анализ художественных произведений как средство изучения дисциплины "Перспектива и тени" The work of art analysis as an educational tool for studying the subject "Perspective and shadows" |
Authors: | Прасол, С. І. Струмінська, Т. В. Пашкевич, К. Л. |
Keywords: | пейзажний живопис період Ренесансу період Бароко перспективні побудови повітряна перспектива лінійна перспектива дисципліна Перспектива та тіні пейзажная живопись период Ренессанса период Барокко перспективные построения воздушная перспектива линейная перспектива дисциплина Перспектива и тени landscape painting the Renaissance period the Baroque period perspective construction aerial perspective linear perspective the discipline Perspective and shadows |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Прасол С. І. Аналіз художніх творів як засіб вивчення дисципліни "Перспектива та тіні" [Текст] / С. І. Прасол, Т. В. Струмінська, К. Л. Пашкевич // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Технічні науки. - 2016. - № 3 (98). - C. 206-212. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Технічні науки |
Abstract: | У статті розглянуті питання побудови перспективних зображень в картинах відомих художників епохи Ренесансу і Бароко. Визначено значимість аналізу художніх творів при вивченні дисципліни "Перспектива і тіні", місце перспективи в загальній теорії зображень. Застосовано системний та порівняльний аналіз пейзажного живопису митців періоду Ренесансу і Бароко. Аналіз творів живопису Ренесансу і Бароко дав можливість відстежити розвиток повітряної перспективи як мислення у художників того часу. Проаналізовані етапи розвитку перспективи як науки, викладені підходи до аналізу перспективи в зображенні об'єкту і ролі даного аспекту у формуванні професіоналізму майбутнього дизайнера. Визначено, що порівняльний аналіз художніх творів різних періодів є необхідною складовою практичних завдань для оволодіння та засвоєння матеріалу при вивченні дисципліни "Перспектива та тіні" та розуміння загальних законів розвитку геометричних систем перспективи. Отримані результати можуть бути використані при вивченні дисципліни "Перспектива та тіні" студентами спеціальності "Дизайн" та при ідентифікації художніх творів за епохою. В статье рассмотрены вопросы построения перспективных изображений в картинах известных художников эпохи Ренессанса и Барокко. Определены значимость анализа художественных произведений при изучении дисциплины "Перспектива и тени", место перспективы в общей теории изображения. Использовано системный и сравнительный анализ пейзажной живописи художников периода Ренессанса и Барокко. Анализ произведений живописи Ренессанса и Барокко дал возможность отследить развитие воздушной перспективы как мышление у художников того времени. Проанализированы этапы развития перспективы как науки, изложены подходы к анализу перспективы в изображении объекта и роли данного аспекта в формировании профессионализма будущего дизайнера. Определено, что сравнительный анализ художественных произведений разных периодов является необходимой составляющей практических задач для овладения и усвоения материала при изучении дисциплины "Перспектива и тени", а так же понимания общих законов развития геометрических систем перспективы. Полученные результаты могут быть использованы при изучении дисциплины "Перспектива и тени" студентами специальности "Дизайн" и при идентификации художественных произведений соответствующей эпохе. The paper deals with the construction of perspective images in the paintings of the famous Renaissance and Baroque artists. The importance of the works of art analysis in the studying of the perspective and shadows as well as the place of perspective in the overall image theory is defined. The systematic and comparative analysis of the landscape paintings by the artists of the Renaissance and the Baroque period. Analysis of the Renaissance and Baroque works of art makes it possible to trace the development of aerial perspective as the thinking of artists of the time. The stages of the development of the perspective as the science are analyzed. The approaches to the analysis of the perspective in the image and the role of this aspect in the formation of the future professional designer. It was determined that a comparative analysis of the works of art from different periods is a required part of practical exercises in studying the perspective and shadows, as well as for the understanding of the general laws in the development of the geometric perspective. The results can be used during the "Perspective and shadow" study by the design students and for the identification of the period of the works of art. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2074 |
Faculty: | Факультет дизайну |
Department: | Кафедра ергономіки і дизайну |
Appears in Collections: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра мультимедійного дизайну (МД) Кафедра моди та стилю (МС) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
V98_P206-212.pdf | 639,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.