Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20849
Назва: Реляційні переваги в готельно-ресторанному бізнесі
Автори: Моргулець, О. Б.
Ключові слова: готельно-ресторанний бізнес
клієнтоорієнтованість
обслуговуючий персонал
реляційні переваги
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Моргулець О. Б. Реляційні переваги в готельно-ресторанному бізнесі / О. Б. Моргулець // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник наукових праць за результатами Всеукраїнської конференції, м. Київ, 10 травня 2022 р. / за ред. А. М. Вергун та ін. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 205-207.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/20849
Розташовується у зібраннях:Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INORKKI_2022_P205-207.pdf228,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.