Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21017
Title: Проблематика композиційного та стильового рішення інформаційних стендів для комунікації у шкільних закладах
Other Titles: Problems of compositional and style solution of information stands for communication in school institutions
Authors: Овчарек, Володимир
Батрак, Вадим
Довженко, Ірина
Приходько, Ольга
Keywords: дизайн стендів
інформаційний стенд
композиційне рішення
стильове рішення
принцип наочності
кабінет біології
stand design
information stand
compositional solution
style solution
visibility principle
biology room
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Проблематика композиційного та стильового рішення інформаційних стендів для комунікації у шкільних закладах / В. Овчарек, В. Батрак, І. Довженко, О. Приходько // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 249-252.
Abstract: Проаналізовано низку інформаційних джерел про композицію та дизайн, а також тенденції розвитку інформаційних стендів та інфорграфіки. Досліджувались існуючі моделі стендів, зокрема стендів з біології. Мета дослідження – розробка дизайну інформаційних стендів з біології для школи на основі аналізу існуючих композиційних та стильових рішень стендів-аналогів.
A number of information sources about composition and design, as well as trends in the development of information stands and inforgraphy are analyzed. Existing models of stands, in particular biology stands, were studied. The aim of the research is to develop the design of information stands in biology for schools based +on the analysis of existing compositional and stylistic solutions of analog stands.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21017
Appears in Collections:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2022_V1_P249-252.pdf209,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.