Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21106
Title: Аналіз тенденцій дизайну логотипів для закордонних компаній, що займаються нерухомістю
Other Titles: Analysis of logo design trends for foreign real estate companies
Authors: Головчанська, Євгенія
Доброродня, Анастасія
Keywords: фірмовий стиль
логотип
конкурентоспроможність
композиція
нерухомість
real estate
competitiveness
company
logo
color
composition
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Головчанська Є. Аналіз тенденцій дизайну логотипів для закордонних компаній, що займаються нерухомістю / Є. Головчанська, А. Доброродня // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 67-70.
Abstract: У роботі надано результати аналізу дизайну логотипів іноземних компаній, що займаються нерухомістю. Для аналізу були обрані компанії, що орієнтовані на споживачів з різним рівнем фінансового доходу. Визначено закономірності в дизайні, композиції, використанні кольорової гами в дизайні логотипів компаній відповідно до цільової аудиторії.
The paper examines sources with information about foreign real estate companies and analyzes the features of the use of different shapes, colors and fonts in the development of logos for these companies. Consumer-oriented companies with different financial capabilities were selected for analysis, which resulted in a comparison and study of the impact of the target audience on the appearance of the logo.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21106
Appears in Collections:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2022_V2_P067-070.pdf277,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.