Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21111
Title: Плакат як засіб соціальної реклами в умовах пандемії COVID-19
Other Titles: Poster as a means of social advertising in a pandemic COVID-19
Authors: Єжова, О. В.
Пашкевич, Калина
Остапенко, Наталія
Вертило, Катерина
Єншина, Заріна
Чуанцзінь, Чжоу
Keywords: соціальний плакат
візуальна комунікація
реклама
художньо-композиційні прийоми
COVID-19
social poster
visual communication
advertising
artistic and compositional techniques
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Плакат як засіб соціальної реклами в умовах пандемії COVID-19 / О. В. Єжова, К. Пашкевич, Н. Остапенко, К. Вертило, З. Єншина, Чуанцзінь Чжоу // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 87-90.
Abstract: В роботі представлений аналіз соціального плакату у контексті сучасних засобів візуальної комунікації, основні принципи його побудови та створення. Виокремлено психологічні чинники формування ідеї, яка транслюється плакатом, аспекти психологічного та емоційного забарвлення соціальної реклами. Метою дослідження було проаналізувати художньо-композиційні прийоми та методи, що використані в соціальних плакатах, та можливості їх реалізації в умовах пандемії COVID-19. В роботі проведено порівняльний аналіз соціальних плакатів на тему COVID-19 в Україні і в Китаї.
The work presents an analysis of the social poster in the context of modern visual communication tools, the basic principles of its construction and creation. The psychological factors of formation of an idea, which is broadcast by a poster, aspects of psychological and emotional coloring of social advertising, are distinguished. The purpose of the study was to analyze the artistic and compositional techniques and methods used in social posters and the possibility of their implementation in the conditions of the COVID-19 pandemic. A comparative analysis of social posters on the topic of COVID-19 in Ukraine and China was conducted.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21111
Appears in Collections:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2022_V2_P087-090.pdf750,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.