Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄжова, О. В.-
dc.contributor.authorПарасіч, Анна-
dc.contributor.authorСемчук, Анастасія-
dc.date.accessioned2023-02-17T18:52:39Z-
dc.date.available2023-02-17T18:52:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЄжова О. В. Фірмовий стиль як основа бренду спортивної команди / О. В. Єжова, А. Парасіч, А. Семчук // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 95-97.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21113-
dc.description.abstractРозглянуто поняття бренд, фірмовий стиль. На прикладі логотипів відомих спортивних клубів проаналізовано роль фірмового стилю та його головного компоненту – торгового знаку в формуванні іміджу та бренду спортивної команди.uk
dc.description.abstractThe concept of brand, corporate style is considered. The role of corporate style and its main component – a trademark in the formation of the image and brand of a sports team is analyzed on the example of logos of famous sports clubs.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectлоготипuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectторговий знакuk
dc.subjectспортивна командаuk
dc.subjectcorporate styleuk
dc.subjectlogouk
dc.subjectimageuk
dc.subjectbranduk
dc.subjecttrademarkuk
dc.subjectsports teamuk
dc.titleФірмовий стиль як основа бренду спортивної командиuk
dc.title.alternativeCorporate identity as the basis of a sports team branduk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorYezhova, O.-
local.contributor.altauthorParasich, A.-
local.contributor.altauthorSemchuk, A.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2022-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionІнформаційні технології візуалізації у дизайніuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P095-097.pdf237,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.