Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21113
Назва: Фірмовий стиль як основа бренду спортивної команди
Інші назви: Corporate identity as the basis of a sports team brand
Автори: Єжова, О. В.
Парасіч, Анна
Семчук, Анастасія
Ключові слова: фірмовий стиль
логотип
імідж
бренд
торговий знак
спортивна команда
corporate style
logo
image
brand
trademark
sports team
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Єжова О. В. Фірмовий стиль як основа бренду спортивної команди / О. В. Єжова, А. Парасіч, А. Семчук // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 95-97.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто поняття бренд, фірмовий стиль. На прикладі логотипів відомих спортивних клубів проаналізовано роль фірмового стилю та його головного компоненту – торгового знаку в формуванні іміджу та бренду спортивної команди.
The concept of brand, corporate style is considered. The role of corporate style and its main component – a trademark in the formation of the image and brand of a sports team is analyzed on the example of logos of famous sports clubs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21113
Розташовується у зібраннях:Кафедра моди та стилю (МС)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2022_V2_P095-097.pdf237,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.