Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21115
Title: Аналіз особливостей дизайну реклами комп’ютерних ігор для Інтернет-простору
Other Titles: Analysis of computer game advertising design features for Internet space
Authors: Колісник, О. В.
Гула, Є. П.
Болдирева, Ольга
Keywords: дизайн
Інтернет
ігри
Інтернет-реклама
банер
Інтернет-банер
design
Internet
games
online advertising
banner
Internet banner
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Колісник О. В. Аналіз особливостей дизайну реклами комп’ютерних ігор для Інтернет-простору / О. В. Колісник, Є. П. Гула, О. Болдирева // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 102-105.
Abstract: Досліджено та проаналізовано функціональні та візуальні особливості дизайну реклами ігор, що розміщують на просторах Інтернету. Акцент зроблено на найпоширенішому виді Інтернет-реклами в сфері ігор – банерах. Виявлено головні аспекти дизайну та розміщення Інтернет-реклами. Проаналізовано їх вплив на сприйняття реклами користувачами та структуровано одержану інформацію у стислий інформативний текст.
The functional and visual features of the design of advertising games placed on the Internet were studied and analyzed. Emphasis is placed on the most common type of online advertising in the field of games – banners. The main aspects of the design and placement of online advertising are identified. Their influence on the perception of advertising by users is analyzed and the received information is structured into a concise informative text.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21115
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2022_V2_P102-105.pdf428,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.