Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21125
Title: Вплив художніх стилів фірмового стилю на імідж компанії
Other Titles: Impact of artistic styles in the firm style on the company's image
Authors: Пашкевич, Калина
Руденко, Михайло
Куценко, Анастасія
Савчук, Анастасія
Keywords: корпоративний стиль
фірмова продукція
бренд
фірмовий стиль
айдентика
corporate style
branded products
brand
corporate identity
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Вплив художніх стилів фірмового стилю на імідж компанії / К. Пашкевич, М. Руденко, А. Куценко, А. Савчук // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2022 року. – В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 130-132.
Abstract: Дослідження описує процес розробки фірмового стилю та його вплив на споживача та компанію. Розкрито принципи використання шрифтів, кольорової гами, та інших елементів стилю, як їх застосовувати та гармонійно поєднувати. Аналіз фактів про всесвітньо відомих брендів, показав з чого розпочинається і як просувається розробка фірмового стилю в окремих компаніях.
The study describes the process of developing corporate identity and its impact on the consumer and the company. The principles of using fonts, colors, and other style elements, how to apply them and combine them harmoniously are revealed. Analyzing the facts about world-famous brands, it is revealed how the development of corporate identity begins and progresses.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/21125
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APSD_2022_V2_P130-132.pdf181,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.