Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2175
Title: Особливості формування торгівельного асортименту модних брендів на прикладі “Zara”
Authors: Гончаренко, Ю. С.
Садретдінова, Н. В.
Issue Date: 2016
Publisher: КНУТД
Citation: Гончаренко Ю. С. Особливості формування торгівельного асортименту модних брендів на прикладі "Zara" / Ю. С. Гончаренко, Ю. С. Садретдінова // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 1 : Секція "Нові наукомісткі технології виробництва матеріалів, виробів широкого вжитку та спеціального призначення" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 37.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2175
Appears in Collections:Кафедра моди та стилю (МС)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20160428-29_ТЕZY_V1_P037.pdf265,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.