Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22757
Title: | Розробка та дослідження менторських платформ для надання консультативних послуг |
Other Titles: | Development and research of mentoring platforms for the provision of advisory services |
Authors: | Ющенко, Н. І. Струмінська, Т. В. |
Keywords: | менторська діяльність платформа менторська платформа маркетплейс волонтерство менторство наставництво mentoring activity platform mentoring platform mentoring marketplace volunteering tutorship |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Citation: | Ющенко Н. І. Розробка та дослідження менторських платформ для надання консультативних послуг / Н. І. Ющенко, Т. В. Струмінська // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 61-65. |
Abstract: | У статті досліджуються особливості закордонних і вітчизняних менторських платформ як одного з волонтерських напрямків у наданні інформації консультативного характеру з точки зору цифрових технологій. На основі результатів досліджень розроблено рекомендації щодо створення менторської платформи. The article examines the peculiarities of foreign and domestic mentoring platforms as one of the volunteer directions in providing information of a consultative nature from the point of view of digital technologies. Based on the research results, recommendations for creating a mentoring platform have been developed. |
URI: | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22757 |
Appears in Collections: | Кафедра моди та стилю (МС) Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Innovatyka2022_V1_P061-065.pdf | 955,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.