Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22788
Title: Особливості фірмового стилю сучасних кав’ярень
Other Titles: Features of corporate identity of modern coffee shops
Authors: Струмінська, Т. В.
Колісник, О. В.
Голуб, О. І.
Keywords: кава
кав’ярня
кавова індустрія
фірмовий стиль
айдентика
coffee
coffee shop
the coffee industry
corporate style
identity
Issue Date: 2022
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Струмінська Т. В. Особливості фірмового стилю сучасних кав’ярень / Т. В. Струмінська, О. В. Колісник, О. І. Голуб // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали IIІ Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2022 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2022. – С. 231-236.
Abstract: У роботі досліджено стан кавової індустрії. Визначено роль та особливості сучасного фірмового стилю кав’ярень. Проаналізовано типові складові айдентики на прикладі найпопулярніших закордонних та вітчизняних кавових мереж. Систематизовано характеристики фірмового стилю кав’ярень шляхом порівняльного аналізу їхньої візуальної складової.
The paper examines the state of the coffee industry. The role and features of the modern corporate identity of coffee shops are determined. The most popular foreign and domestic coffee chains are used to analyze typical elements of identity. The characteristics of the corporate identity of coffee shops are systematized by comparative analysis of their visual component.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22788
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Кафедра моди та стилю (МС)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatyka2022_V1_P231-236.pdf1,18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.