Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКолодяжна, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorБерг, Олександра Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-03-31T12:41:00Z-
dc.date.available2023-03-31T12:41:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБерг О. В. Мотивація до навчальної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплін : дипломна магістерська робота за спеціальністю 015.36 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості) / О. В. Берг ; наук. кер. А. В. Колодяжна ; рец. Я. В. Шугайло. – Київ : КНУТД, 2021. – 125 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/22939-
dc.description.abstractДипломну магістерську роботу присвячено дослідженню теоретичних основ та обґрунтуванню практичних напрямів удосконалення мотивації до навчальної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін. На підставі проведеної діагностики мотивації навчальної діяльності учнів Дніпровського фахового коледжу технологій та дизайну обґрунтована необхідність широкого застосування інтерактивних методів навчання, розроблена лекція-презентація для заохочення вивчення фахових дисциплін учнями коледжу спеціальності "Моделювання та конструювання промислових виробів".uk
dc.description.abstractThe master's thesis is devoted to the study of theoretical foundations and substantiation of practical areas of improving motivation for learning in the process of studying professional disciplines Based on the diagnosis of motivation of students of the Dnieper Vocational College of Technology and Design, the need for widespread use of interactive teaching methods is justified, a lecture-presentation was developed to encourage students to study professional disciplines in the specialty "Modeling and design of industrial products".uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectнавчальна мотиваціяuk
dc.subjectмотивuk
dc.subjectмотиваційна сфераuk
dc.subjectфахові дисципліниuk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjecteducational motivationuk
dc.subjectmotiveuk
dc.subjectmotivational sphereuk
dc.subjectprofessional disciplinesuk
dc.subjectinteractive teaching methodsuk
dc.titleМотивація до навчальної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплінuk
dc.title.alternativeMotivation for educational activities in the process of studying professional disciplinesuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorBerg, Oleksandra Valeriivna-
local.subject.facultyФакультет мистецтв і модиuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгЗПТ-20uk
local.diplom.targetМета дипломної магістерської роботи – теоретичне обґрунтування та емпіричне дослідження мотивації до навчальної діяльності у процесі вивчення фахових дисциплін.uk
local.diplom.objectПроцес мотивації студентів до зацікавленого та творчого вивчення фахових дисциплін.uk
local.diplom.predmetПсихолого-педагогічні проблеми формування мотивів навчання у студентів при вивченні фахових дисциплін.uk
local.diplom.methodЗ метою вирішення поставлених дослідницьких завдань та для забезпечення об’єктивності дослідження в роботі використана низка методів, а саме: – теоретичні – метод теоричного аналізу та узагальнення наукових першоджерел за проблематикою, що досліджується; – емпіричні – метод психолого-діагностичного обстеження; методи математико-статистичного аналізу даних для кількісної та якісної обробки отриманих результатів.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality015.36 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)uk
local.diplom.programПрофесійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості)uk
local.contributor.altadvisorKolodyazhna, Alla Volodymyrivna-
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom015.36_Berg_Kolodyazhna.pdf1,78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.