Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [150] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Колекція містить тези доповідей в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 150
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Статистика експорту та причини його зменшення в УкраїніПроценко, В. О.; Геселева, Н. В.
2016Інтернет речей як складова четвертої промислової революціїГоловач, М. С.; Геселева, Н. В.
2016Контент-маркетингБондаренко, Я. І.; Геселева, Н. В.
2016Підходи до оцінювання інвестиційної привабливостіРибак, Д. К.; Геселева, Н. В.
2016Використання оптимізаційних методів та моделей в логістичному управлінніКоров'яковська, Л. М.; Геселева, Н. В.
2016Тенденції ринку ІТ-освітиЖур, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Дослідження стратегій створення університетів світового рівняЯренко, Г. О.; Хоменко, О. І.
2016Оцінка фінансової стійкості підприємстваМіщенко, К. В.; Борецька, Н. П.
2016Логістичне забезпечення управління збутовою діяльністю підприємстваФилинюк, О. С.; Бойко, О. В.
2016Маркетингові дослідження: необхідність чи зайві витрати?Медвєдєва, О. І.; Бойко, О. В.
2016Маркетингові дослідження як інструмент прийняття управлінських рішеньКусик, М. І.; Бойко, О. В.
2016Необхідність застосування новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в маркетингуЦалай, К. М.; Бойко, О. В.
2016Управління виставковою діяльністю на підприємствіСеменова, В. О.; Федоряк, Р. М.
2016Основні тенденції в BigDataЯковець, Р. І.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Використання Big Data в маркетингуСлишинська, В. О.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Маркетингові інновації провідних брендів світуПоліщук, Л. В.; Пономаренко, Ігор Віталійович
2016Вплив стратегічного управління обліку на оптимізацію попитуКісіль, О. В.; Радіонова, Наталія Йосипівна
2016Вплив системи збалансованих показників стратегічного управлінського обліку на маркетингові дослідженняКисельова, А. А.; Радіонова, Наталія Йосипівна
2016Розв’язання проблем маркетингу через впровадження стратегічного управлінського облікуЛипенко, М. О.; Радіонова, Наталія Йосипівна
2016Оцінювання ефективності маркетингової діяльності підприємстваВасильєва, М. О.; Воронкова, Т. Е.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 150
IV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 4 листопада 2016 року)