Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [150] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Колекція містить тези доповідей в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 150 з 150
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Використання методів оцінювання ефективності маркетингової діяльностіМаслюк, Л. Л.; Воронкова, Т. Є.
2016Проблеми оцінювання ефективності маркетингової діяльностіБезпалько, Н. Ю.; Воронкова, Т. Є.
2016Особливості визначення фінансової стійкості підприємстваМіщенко, К. В.; Борецька, Н. П.
2016Теоретичні засади управління вартістю суб'єктів господарювання сфери АПК в сучасних умовахШевченко, С. А.; Нікітенко, Ю. П.
2016Система управління організацією в умовах "Організаційних метафор": порівняння підходу Л. Грейнера та концепції Надлера і ТушманаПархоменко, А. С.
2016Особливості управління організацією в умовах збутової орієнтації діяльностіЧорногор, В. Ю.
2016Система управління організацією в умовах "Організаційних метафор": порівняння підходів К. Левіна та Дж. КоттераЦимбал, І. В.
2016Система управління організацією в умовах "Організаційних метафор": порівняння підходів Бекхарда і Харріса з підходом Дж. КоттераСоколенко, Ю. В.
2016Етика реклами в сучасному маркетингуФастунова, Л. С.; Романчук, С. А.
2016Особливості управління організацією в умовах ринкової орієнтації діяльностіНікітін, Д. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 141 до 150 з 150
IV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 4 листопада 2016 року)