Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23031
Назва: Оцінка подібності показників маркетингових досліджень
Автори: Григорук, П. М.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Григорук П. М. Оцінка подібності показників маркетингових досліджень / П. М. Григорук // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : тези доповідей IІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 26 листопада 2010 року. – Київ : КНУТД, 2010. – С. 49-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23031
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK_2010_P049-050.pdf244,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.