Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23091
Назва: Прийняття маркетингових рішень при нечітких відношеннях переваги
Автори: Григорук, П. М.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Григорук П. М. Прийняття маркетингових рішень при нечітких відношеннях переваги / П. М. Григорук // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : тези доповідей IІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 29 листопада 2012 року. – Київ : КНУТД, 2012. – С. 38-40.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23091
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK_2012_P038-040.pdf134,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.