Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКолісник, О. В.-
dc.contributor.authorПриходько, Ірина Вадимівна-
dc.date.accessioned2023-04-28T10:17:22Z-
dc.date.available2023-04-28T10:17:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПриходько І. В. Особливості дизайну сучасних музичних афіш: порівняльний аналіз : дипломна магістерська робота за спеціальністю 022 Дизайн / І. В. Приходько ; наук. кер. О. В. Колісник ; рец. А. П. Дубрівна. – Київ : КНУТД, 2022. – 130 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23131-
dc.description.abstractУ дипломній роботі надані результати дослідження музичних плакатів як соціокультурного явища, визначене їх практичне та художнє значення, виокремлені їх особливості з точки зору індустрії дизайну та музики. Проаналізовані музичні плакати США та Великої Британії другої половини ХХ – початку ХХІ ст. та стильові і дизайнерські рішення, що використовуються при їх створенні. Надано аналіз аспектів становлення та розвитку музичних афіш, як специфічного напряму графічного дизайну; визначено оптимальні техніки та прийоми у їх створенні залежно від жанрової та субкультурної специфіки. Проаналізовані сучасні тенденції розвитку афіш, а також виділені ключові технічні та естетичні моменти їх створення.uk
dc.description.abstractThe thesis presents the results of the study of music posters as a socio-cultural phenomenon, their practical and artistic significance is determined; their design features are highlighted from the point of view of the design and the music industry. The study analyzes music posters of the USA and the Great Britain (Second half of the 20th – beginning of the 21st century) and the spesific style and design solutions used in their creation. An analysis of aspects of the formation and development of music posters as a specific direction of graphic design is provided; optimal techniques for their creation are determined depending on genre and subcultural specificity. Modern trends in the development of posters are analyzed; the key technical and aesthetic points of their creation are highlighted.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectкомпозиційні прийомиuk
dc.subjectрекламний плакатuk
dc.subjectафішаuk
dc.subjectмузична індустріяuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectcompositional techniquesuk
dc.subjectadvertising posteruk
dc.subjectposteruk
dc.subjectmusic industryuk
dc.titleОсобливості дизайну сучасних музичних афіш: порівняльний аналізuk
dc.title.alternativeDesign features of modern music posters: a comparative analysisuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorPrykhodko, I.-
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра графічного дизайнуuk
local.subject.method0uk
local.diplom.groupМгДр-2-21uk
local.diplom.targetДослідити музичні плакати як соціокультурне явище, визначити їх практичне та художнє значення, виокремити їх особливості з точки зору індустрії дизайну та музики. Провести аналіз музичних плакатів США та Великої Британії другої половини ХХ – початку ХХІ ст. та стильових та дизайнерських рішень, що використовуються при їх створенні. Дослідити специфіку рекламних плакатів музичних заходів, виявити особливості їх дизайну та розміщення характерних елементів залежно від певного музичного жанру. Проаналізувати сучасні тенденції розвитку афіш, а також виділити ключові технічні та естетичні моменти їх створення.uk
local.diplom.objectМузичні плакати, графічні методи, елементи та інструменти їх створення; афіші в контексті сучасної музичної та дизайнерської індустрії.uk
local.diplom.predmetОсобливості графічних аспектів та жанрових відмінностей у створенні афіш; особливості художньо-образної розробки афіші з врахуванням музичного напрямку.uk
local.diplom.methodВ основу дослідження покладений комплексний підхід, що зумовив використання історичного методу для аналізу витоків та особливостей формування музичних плакатів в контексті графічного мистецтва; системно-аналітичного методу для грунтовного вивчення афіш, як соціокультурного явища; образно-стилістичного – для вияву художніх ознак, художніх методів, технік та особливостей авторських підходів, в тому числі жанрові відмінності плакатів для різних музичних жанрів; компаративного – для встановлення подібних та відмінних рис між досліджуваними об’єктами; прогностичний метод – для прогнозування напрямів та актуальності розвитку музичних афіш в музичній та дизайнерських індустріях.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.speciality022 Дизайнuk
local.diplom.programДизайн (за видами)uk
local.contributor.altadvisorKolisnyk, O. V.-
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom022_Prykhodko_Kolisnyk.pdf10,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.