Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23131
Назва: Особливості дизайну сучасних музичних афіш: порівняльний аналіз
Інші назви: Design features of modern music posters: a comparative analysis
Автори: Колісник, О. В.
Приходько, Ірина Вадимівна
Ключові слова: графічний дизайн
реклама
композиційні прийоми
рекламний плакат
афіша
музична індустрія
graphic design
advertising
compositional techniques
advertising poster
poster
music industry
Дата публікації: 2022
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Приходько І. В. Особливості дизайну сучасних музичних афіш: порівняльний аналіз : дипломна магістерська робота за спеціальністю 022 Дизайн / І. В. Приходько ; наук. кер. О. В. Колісник ; рец. А. П. Дубрівна. – Київ : КНУТД, 2022. – 130 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі надані результати дослідження музичних плакатів як соціокультурного явища, визначене їх практичне та художнє значення, виокремлені їх особливості з точки зору індустрії дизайну та музики. Проаналізовані музичні плакати США та Великої Британії другої половини ХХ – початку ХХІ ст. та стильові і дизайнерські рішення, що використовуються при їх створенні. Надано аналіз аспектів становлення та розвитку музичних афіш, як специфічного напряму графічного дизайну; визначено оптимальні техніки та прийоми у їх створенні залежно від жанрової та субкультурної специфіки. Проаналізовані сучасні тенденції розвитку афіш, а також виділені ключові технічні та естетичні моменти їх створення.
The thesis presents the results of the study of music posters as a socio-cultural phenomenon, their practical and artistic significance is determined; their design features are highlighted from the point of view of the design and the music industry. The study analyzes music posters of the USA and the Great Britain (Second half of the 20th – beginning of the 21st century) and the spesific style and design solutions used in their creation. An analysis of aspects of the formation and development of music posters as a specific direction of graphic design is provided; optimal techniques for their creation are determined depending on genre and subcultural specificity. Modern trends in the development of posters are analyzed; the key technical and aesthetic points of their creation are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23131
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom022_Prykhodko_Kolisnyk.pdf10,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.