Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23330
Назва: | Зміна парадигми освіти в процесі становлення суспільства знань |
Інші назви: | Изменение парадигмы образования в процессе становления общества знаний Changing the paradigm of education in process of knowledge formation |
Автори: | Моргулець, О. Б. |
Ключові слова: | інформатизація інформаційне суспільство суспільство знань розвиток освіта информатизация информационное общество общество знаний развитие образование informatization information society knowledge society development education |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Моргулець О. Б. Зміна парадигми освіти в процесі становлення суспільства знань / О. Б. Моргулець // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2014. – Тематичний випуск: Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 3 жовтня 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 50-60. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design |
Короткий огляд (реферат): | В статті проаналізовано економічні аспекти теорії інформаційного суспільства; розкрито сутність і передумови його формування. Науковою новизною є авторське уточнення дефініцій понять інформаційного суспільства і суспільства знань, встановлення еволюційного зв’язку між цими поняттями. Обґрунтовано провідну роль освітньої галузі в сучасних процесах суспільного та економічного розвитку України, виокремлено основні фактори суспільного розвитку та ключові аспекти, що вплинуть на функціонування системи освіти України в умовах формування суспільства знань та змінять її парадигму. Представлені результати дослідження покращують розуміння ролі освітньої галузі, в процесі інформаційно-комунікативного розвитку суспільства та входження в епоху знань, дозволяють спрогнозувати найближчі зміни, що відбудуться в суспільстві та визначити стратегічні пріоритети в розвитку освітньої галузі. Результати дослідження створюють підґрунтя для подальших розробок в сфері управління освітою, як ключовою галуззю економіки суспільства знань. В статье проанализированы экономические аспекты теории информационного общества; раскрыта сущность и предпосылки его формирования. Научной новизной является авторское уточнение дефиниций понятий информационного общества и общества знаний, установление эволюционной связи между этими понятиями. Обосновано ведущую роль образования в современных процессах общественного и экономического развития Украины, выделены основные факторы общественного развития и ключевые аспекты, которые повлияют на функционирование системы образования Украины в условиях формирования общества знаний и изменят ее парадигму. Представленные результаты исследования улучшают понимание роли образования в процессе информационно-коммуникативного развития общества и вхождения в эпоху знаний, позволяют спрогнозировать ближайшие изменения, которые произойдут в обществе и определить стратегические приоритеты в развитии образовательной отрасли. Результаты исследования создают основу для дальнейших разработок в сфере управления образованием, как ключевой отраслью экономики общества знаний. The article analyzes the economic aspects of the theory of information society; discloses the nature and conditions of their formation. Scientific innovation is the author's clarification of definitions of concepts of information and knowledge society, establishing evolutionary relationship between these concepts. Leading role of education in modern processes of social and economic development of Ukraine is justified here, also highlighted the main factors of social development and the key aspects that affect the functioning of the education system of Ukraine in the emerging knowledge society and change its paradigm. Presented results of the research improve understanding of the role of education in the process of information and communicative development of society and entering the era of knowledge, allow to predict the coming changes that will occur in the community and identify the strategic priorities in the education industry. Results of the study provide a basis for further developments in the field of management education as a key sector of the economy of the knowledge society. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23330 |
ISSN: | 1813-6796 |
Розташовується у зібраннях: | Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Efect_2014_P050-060.pdf | 296,75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.