Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23358
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гудкова, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-17T12:48:38Z | - |
dc.date.available | 2023-05-17T12:48:38Z | - |
dc.date.issued | 2022-11 | - |
dc.identifier.citation | Гудкова Н. М. Цифрова грамотність у контексті електронного навчання здобувачів вищої освіти / Н. М. Гудкова // International scientific conference proceedings "Information technologies and management in higher education and sciences", Fergana, the Republic of Uzbekistan, November 28, 2022. – Part 1. – Riga, Latvia : "Izdevnieciba "Baltija Publishing", 2022. – P. 263-266. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23358 | - |
dc.description.abstract | Головним завданням державної соціальної політики є становлення цифрового суспільства, розвиток цифрової економіки як актуальної сфери життєдіяльності людей. Це обумовило перехід до цифрових технологій багатьох сфер: освіти, охорони здоров’я, сфери послуг, сервісу та інших. Актуалізували даний процес й об’єктивні умови світового масштабу весни 2019 року, що були пов’язані з розповсюдженням коронавірусної інфекції та зими 2022 року, коли в Україні було введено воєнний стан. Це призвело до потреб оптимізації дистанційних освітніх технологій, які дозволили б здійснити навчання у віддаленому форматі. Реалізація нової ідеї електронної освіти нерозривно пов’язана з її цифровізацією – процесом, який передбачає впровадження інформаційних комунікативних технологій, мобільних додатків, штучного інтелекту, мультимедіа, хмарних технологій, які характеризують сучасний освітній простір. Цифровізація освіти є поштовхом для глобальної зміни парадигми вищої освіти. У рамках компетентнісного підходу актуальними стають питаннями формування групи компетенцій "hard skills" як у науково-педагогічних працівників, так й у здобувачів вищої освіти. Ці навички дозволяють й тим, й іншим ефективно виконувати свої ролі в просторі електронного навчання. Процес формування цифрової грамотності стає ключовим пунктом у контексті електронного навчання, окреслюючи нові орієнтири розвитку теоретико-методологічних передумов цифровізації освіти як нової освітньої парадигми. Все це відповідає запитам нового часу та розсуває межі наукового пізнання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | "Izdevnieciba "Baltija Publishing" | uk |
dc.title | Цифрова грамотність у контексті електронного навчання здобувачів вищої освіти | uk |
dc.title.alternative | Digital literacy in the context of electronic learning of higher education students | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.contributor.altauthor | Gudkova, N. M. | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу (ФП) | uk |
local.conference.location | Fergana, the Republic of Uzbekistan | uk |
local.conference.date | 2022-11-28 | - |
local.conference.name | Information technologies and management in higher education and sciences | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гудкова_Тези_Узбекістан_2022.pdf | 533,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.