Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23358
Title: Цифрова грамотність у контексті електронного навчання здобувачів вищої освіти
Other Titles: Digital literacy in the context of electronic learning of higher education students
Authors: Гудкова, Наталія Миколаївна
Issue Date: Nov-2022
Publisher: "Izdevnieciba "Baltija Publishing"
Citation: Гудкова Н. М. Цифрова грамотність у контексті електронного навчання здобувачів вищої освіти / Н. М. Гудкова // International scientific conference proceedings "Information technologies and management in higher education and sciences", Fergana, the Republic of Uzbekistan, November 28, 2022. – Part 1. – Riga, Latvia : "Izdevnieciba "Baltija Publishing", 2022. – P. 263-266.
Abstract: Головним завданням державної соціальної політики є становлення цифрового суспільства, розвиток цифрової економіки як актуальної сфери життєдіяльності людей. Це обумовило перехід до цифрових технологій багатьох сфер: освіти, охорони здоров’я, сфери послуг, сервісу та інших. Актуалізували даний процес й об’єктивні умови світового масштабу весни 2019 року, що були пов’язані з розповсюдженням коронавірусної інфекції та зими 2022 року, коли в Україні було введено воєнний стан. Це призвело до потреб оптимізації дистанційних освітніх технологій, які дозволили б здійснити навчання у віддаленому форматі. Реалізація нової ідеї електронної освіти нерозривно пов’язана з її цифровізацією – процесом, який передбачає впровадження інформаційних комунікативних технологій, мобільних додатків, штучного інтелекту, мультимедіа, хмарних технологій, які характеризують сучасний освітній простір. Цифровізація освіти є поштовхом для глобальної зміни парадигми вищої освіти. У рамках компетентнісного підходу актуальними стають питаннями формування групи компетенцій "hard skills" як у науково-педагогічних працівників, так й у здобувачів вищої освіти. Ці навички дозволяють й тим, й іншим ефективно виконувати свої ролі в просторі електронного навчання. Процес формування цифрової грамотності стає ключовим пунктом у контексті електронного навчання, окреслюючи нові орієнтири розвитку теоретико-методологічних передумов цифровізації освіти як нової освітньої парадигми. Все це відповідає запитам нового часу та розсуває межі наукового пізнання.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23358
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гудкова_Тези_Узбекістан_2022.pdf533,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.