Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23900
Title: Маркетингове стратегічне планування та інструменти digital-маркетингу у сучасному бізнесі
Authors: Квіта, Г. М.
Вербовецький, М. І.
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Вербовецький М. І. Маркетингове стратегічне планування та інструменти digital-маркетингу у сучасному бізнесі / М. І. Вербовецький ; наук. кер. Г. М. Квіта // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 30 березня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 88-89.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23900
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DOMIN_2023_P088-089.pdf217,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.